Wyszukiwarka
Nowy system reklamy kontekstowej w Interia.pl
Dodał Administrator,
Interia we współpracy z siecią reklamową ARBOmedia uruchomiła AdSearch - nowy system reklamy kontekstowej.


Interia we współpracy z siecią reklamową ARBOmedia uruchomiła AdSearch - nowy system reklamy kontekstowej.

AdSearch to reklama wyświetlana w wyszukiwarce i katalogu Interia, jak i na stronach internetowych witryn sieci ARBOmedia, które jak mówią twórcy systemu, docierają do 90% polskich internautów.
AdSearch udostępnia szereg narzędzi służących do precyzyjnego targetowania reklam. Dwie z nich - targetowanie czasowe i capping - są nowościami niedostępnymi u konkurencji. Dzięki pierwszej z nich reklamodawca może określić dni tygodnia i godziny w jakich wyświetlana jest reklama. Capping umożliwia określenie ilości emisji reklam dla pojedynczego użytkownika.
AdSearch udostępnia także specjalną formę reklamy - w dowolnym artykule system oznacza słowa, pod którymi ukryta jest treść reklamowa - po najechaniu kursowem na słowo-link pokazuje się boks reklamowy.

Więcej na internetstandard.pl 






WARTO PRZECZYTAĆ
NEWSY
  • Raport o internetowych porównywarkach cen Porównywarki cen zagościły w polskiej sieci już na przełomie 2003 i 2004 roku stając się obecnie trwałym elementem e-commerce. Do pierwszych takich witryn należą kupujemy.pl oraz skapiec.pl.
  • iPLUS iPlus to największy zasięg szerokopasmowego dostępu do internetu w technologii 3G oraz superszybki internet w technologii HSDPA. Usługi trzeciej generacji dostępne są już w ponad 80 różnych
  • Music Media - Targi Sprzętu Muzycznego i Sprzętu Oświetleniowego Music Media to najważniejsza impreza branży muzycznej w Polsce. Tylko tutaj w jednym miejscu w miłej atmosferze spotykają się producenci, dealerzy, artyści, media oraz zainteresowani.
Copyright © 2007-2009seoteka