Wyszukiwarka
Wydajemy ma³o na artyku³y higieny osobistej
Doda³ Administrator,
Ponad po³owa Polaków najczê¶ciej kupuje proszki i p³yny do prania w hipermarketach. W Czechach i na S³owacji przewaga tego kana³u dystrybucji nie jest a¿ tak zdecydowana.


Tam wiêcej do powiedzenia maj± supermarkety. Po p³yn czy proszek do prania do sklepu chemiczno-kosmetycznego regularnie chodzi jedynie czterech na stu mieszkañców naszego kraju. Statystyczne gospodarstwo domowe wydaje na artyku³y spo¿ywcze i artyku³y higieny osobistej 682 z³ rocznie. To wci±¿ ponad 3 razy mniej ni¿ np. w Irlandii czy Norwegii, gdzie wydatki gospodarstw domowych na ten cel wynosz± odpowiednio 548 i 536 euro rocznie. Takie rezultaty przynosi najnowsze badanie firmy Nielsen – ShopperTrends 2007.
Wynika z niego równie¿, ¿e Polacy lubi± promocje. Co trzeci klient korzysta z nich, jednak musz± dotyczyæ ulubionej marki. Ciekaw± prawid³owo¶æ mo¿na zaobserwowaæ w hipermarketach. Dotyczy ona marek w³asnych. Od jakiego¶ czasu wyra¼nie trac± one na znaczeniu.
Mo¿e to wskazywaæ na wyczerpywanie siê dotychczasowej formu³y private labels, funkcjonuj±cych w zdecydowanej wiêkszo¶ci przypadków jako artyku³y pierwszej ceny. Je¿eli chodzi o koszyk produktów chemicznych, warto¶ciowy udzia³ marek w³asnych zmniejszy³ siê w ci±gu minionego roku z 5,6 do 4,8 proc. Wci±¿ 65 proc. ankietowanych twierdzi, ¿e jako¶æ artyku³ów private labels odbiega od jako¶ci ich markowych odpowiedników. (gsz)

Wiêcej na wiadomoscikosmetyczne.pl 








WARTO PRZECZYTAÆ
  • Zastosowanie sauny w fizykoterapii i kosmetyce Pierwotnie sauna by³a miejscem k±pieli, lecz poniewa¿ by³o to jedyne czyste pomieszczenie z obfit± ilo¶ci± wody, s³u¿y³o tak¿e jako miejsce porodów i leczenia chorych. (lobuuuz)
  • Globalizacja w turystyce Globalizacja - jest bardzo szerokim i z³o¿onym procesem, maj±cym wp³yw na wszystkie sfery naszego ¿ycia: ekonomiczn±, spo³eczn±, polityczn±, kulturow± itd. w skali ogólno¶wiatowej.
  • Gie³da i jej podzia³ Gie³dy wystêpuj±ce w obrocie ekonomicznym mo¿na w oparciu o ró¿norodne kryteria klasyfikowaæ w ró¿ne grupy. Najczê¶ciej stosowanym kryterium jest przedmiot obrotu gie³dy.
  • Pranie pieniêdzy Pranie Brudnych Pieniêdzy oznacza wymianê funduszy otrzymanych w wyniku aktywno¶ci kryminalnej na ‘czyste’ pieni±dze, bez powi±zania ze swoim nielegalnym ¼ród³em.
NEWSY
  • Warto urlopowaæ z polis± i kredytem w portfelu Je¶li w Polsce korzystamy z powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego, to mamy prawo do bezp³atnej opieki medycznej we wszystkich krajach Unii Europejskiej i w Szwajcarii.
  • ¦wietlana przysz³o¶æ energii s³onecznej Stany Zjednoczone w kwestiach energetyki, w przewa¿aj±cym stopniu, uzale¿nione s± od importowanych nieodnawialnych ¼róde³ energii takich jak ropa i gaz. W ¶wie¿o opublikowanym raporcie
  • Nissan inwestuje w Rosji Nissan rozpocz±³ budowê nowej fabryki pojazdów w Sankt Petersburgu. Koszt inwestycji ma wynie¶æ 200 mln dolarów, a otwarcie zak³adu zaplanowano na pocz±tek 2009 r.
Copyright © 2007-2009seoteka