Wyszukiwarka
Wydajemy mało na artykuły higieny osobistej
Dodał Administrator,
Ponad połowa Polaków najczęściej kupuje proszki i płyny do prania w hipermarketach. W Czechach i na Słowacji przewaga tego kanału dystrybucji nie jest aż tak zdecydowana.


Tam więcej do powiedzenia mają supermarkety. Po płyn czy proszek do prania do sklepu chemiczno-kosmetycznego regularnie chodzi jedynie czterech na stu mieszkańców naszego kraju. Statystyczne gospodarstwo domowe wydaje na artykuły spożywcze i artykuły higieny osobistej 682 zł rocznie. To wciąż ponad 3 razy mniej niż np. w Irlandii czy Norwegii, gdzie wydatki gospodarstw domowych na ten cel wynoszą odpowiednio 548 i 536 euro rocznie. Takie rezultaty przynosi najnowsze badanie firmy Nielsen – ShopperTrends 2007.
Wynika z niego również, że Polacy lubią promocje. Co trzeci klient korzysta z nich, jednak muszą dotyczyć ulubionej marki. Ciekawą prawidłowość można zaobserwować w hipermarketach. Dotyczy ona marek własnych. Od jakiegoś czasu wyraźnie tracą one na znaczeniu.
Może to wskazywać na wyczerpywanie się dotychczasowej formuły private labels, funkcjonujących w zdecydowanej większości przypadków jako artykuły pierwszej ceny. Jeżeli chodzi o koszyk produktów chemicznych, wartościowy udział marek własnych zmniejszył się w ciągu minionego roku z 5,6 do 4,8 proc. Wciąż 65 proc. ankietowanych twierdzi, że jakość artykułów private labels odbiega od jakości ich markowych odpowiedników. (gsz)

Więcej na wiadomoscikosmetyczne.pl 








WARTO PRZECZYTAĆ
  • Białystok Białystok będący siedzibą władz wojewódzkich jest największą aglomeracją w rejonie Polski północno-wschodniej położoną nad rzeką Białą
  • Pętle w Pascalu i ich porównanie Pętla jest to instrukcja lub zestaw instrukcji do wykonania przez program pod określonym warunkiem. Jak sama nazwa wskazuje powtarza pewną czynność określoną ilość razy, działa dopóki... (Marcin D.)
  • Produkty markowe w turystyce Rozpoznawanie marki kształtuje bezpośrednio lojalność klientów wobec niej, dając jej tym samym przewagę konkurencyjną nad innymi markami (produktami) na rynku.
  • Naturalne źródła energii Jest to źródło wykorzystujące w procesie przetwarzania energię słoneczną występującą w rozmaitych postaciach, w szczególności promieniowania słonecznego, energii wiatru, czy biomasy
NEWSY
  • Ferrari 360 GT Evo Kiedy w zasięgu wzroku pojawi się samochód z rumakiem na masce, możesz być pewien ulicznych zamieszek. Ferrari to agresor, którego nie powinno się puszczać bez kagańca.
  • Styczniowe niebo Styczeń szykuje nam wiele atrakcji: wysokie maksimum aktywności Kwadrantydów, jasną kometę 8P/Tuttle, wciąż jasnego Marsa i zbliżającego się do opozycji Saturna
  • Trzy mln turystów przyjechało w lipcu w Tatry Dobra pogoda w lipcu sprawiła, że polskie Tatry odwiedziła rekordowa liczba turystów. Granice Tatrzańskiego Parku Narodowego przekroczyło w tym czasie ponad pół miliona osób.
Copyright © 2007-2009seoteka
"));