Wyszukiwarka
Monnari
Dodał admin, 2008-01-02 Autor / Opracowanie: Witold Piątkowski
Marka Monnari istnieje na polskim rynku od 1988 roku, kiedy to powstała spółka cywilna o tej samej nazwie. W kwietniu 2000 roku spółka przekształciła się w spółkę akcyjną Monnari Trade S.A
1 2 >
Marka Monnari istnieje na polskim rynku od 1988 roku, kiedy to powstała spółka cywilna o tej samej nazwie. W kwietniu 2000 roku spółka przekształciła się w spółkę akcyjną Monnari Trade S.A. i pod tą nazwą funkcjonuje do dziś. Zajmuje się tworzeniem autorskich kolekcji odzieży, opartych na najnowszych trendach mody. W ciągu kilku lat Monnari Trade S.A. zbudowała jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek odzieżowych Monnari , z największą w Polsce w tym segmencie własną siecią salonów sprzedaży. Model biznesowy Spółki koncentruje się na budowie i zarządzaniu markami, projektowaniu kolekcji, działaniach marketingowych związanych z promocją marki oraz sprzedaży towarów, przy jednoczesnym outsourcingu produkcji i rozwoju sieci sprzedaży.
Ambicją firmy jest ubieranie aktywnych kobiet po trzydziestce, ceniących modę i wygodę.
Propozycje Monnari trafiają do Pań poszukujących odzieży nowoczesnej, acz czerpiącej garściami z klasycznych wzorców. Kolekcje skierowane są głownie do mieszkanek dużych miast, o ponad przeciętnych możliwościach finansowych. Panie, do których adresowana jest odzież marki Monnari to kobiety z wyższym wykształceniem, o szerokich horyzontach myślowych otwarte na świat i napływające z niego trendy.
Perfekcyjnie uszyte z doskonałej jakości tkanin produkty są cenione przez osoby miłujące sobie luksus i wysoką jakość.
Źródła przewagi konkurencyjnej:
• pozycja rynkowa i kompetencje w segmencie mody damskiej.
• uznana i rozpoznawalna marka
• doświadczony zespół projektantów
• atrakcyjna lokalizacja salonów sprzedaży
• bogaty asortyment, odpowiadający nawet najbardziej wyrafinowanym gustom, nagradzany prestiżowymi wyróżnieniami
Racjonalne i emocjonalne korzyści nabywcy
Racjonalne:
• Wysoka jakość produktów - szlachetne tkaniny, takie jak naturalne jedwabie, wełny, kaszmiry,
• Atrakcyjne wzornictwo strojów spójne z najnowszymi trendami mody, uzyskane dzięki doświadczeniu zespołu projektantów,
• Bogaty asortyment, odpowiadający nawet najbardziej wyrafinowanym gustom, nagradzany prestiżowymi wyróżnieniami (nagroda Doskonałość Mody 2001 – 2003 2006),
• Wysokie kompetencje, doświadczenie i zaangażowanie zespołu,
• Atrakcyjne lokalizacje salonów sprzedaży – około 90-ciu punktów sprzedaży w najbardziej dostępnych i pożądanych miejscach, np. centrach handlowych,
• Uznana i rozpoznawalna marka (certyfikat Solidna firma – 2006 przyznawany godnym zaufania, rzetelnym i uczciwym firmom).
1 2 >
WARTO PRZECZYTAĆ
- Rolnictwo ekologiczne Rolnictwo ekologiczne jest szansą w warunkach konkurencji z rolnictwem zachodnim zwłaszcza, że rolnicy prowadzący gospodarstwa ekologiczne mogą otrzymywać z budżetu państwa dotacje do upraw.
- Polska wschodnia Polska Wschodnia wyróżnia się bogactwem lokalnych obyczajów oraz dziedzictwem przeszłości, znajdującym wyraz w dużej ilości zabytków i miejsc pamięci narodowej.
- Urbanizacja Przez urbanizację rozumiemy proces rozwoju miast już istniejących, wzrost liczby nowych miast oraz w rezultacie powiększanie się obszarów miejskich.
- Pestycydy Głównym zagrożeniem dla życia i zdrowia człowieka oraz fauny i flory są związki organiczne pochodzenia antropogennego.
OSTATNIO DODANE
- Świeczki zapachowe i ozodbne - jaki mają na nas wpływ i jakie swiece wybierać.
- Lendon: Pożyczka internetowa za darmo - opinia i recenzja
- Wonga: Pożyczka za 10 zł - opinia i test
- Vivus: darmowa pożyczka w promocji (opinie, analizy i testy)
- Pożyczka Ekspreskasa w Ferratum Bank - nasza opinia
- Pożyczka Extraportfel - nasza opinia
- BGŻOptima - nietypowy internetowy rachunek oszczędnościowy
- Czarnogóra - kurorty w byłej Jugosławii
- Kiedy poczuje ciążę?
- Nowy serwis komputerowy w Krakowie specjalizujący się w produktach Apple
NEWSY
Nocne zwiedzanie muzeów za złotówkę W tym roku już po raz czwarty - w piątkowy wieczór i noc - aż 25 krakowskich muzeów otworzy szeroko drzwi. Kluczem do tych miejsc będzie malutka moneta warta symboliczną złotówkę.
Internet zyskuje Internet zyskuje na znaczeniu wśród polskich klientów, zastępując coraz częściej telewizję kablową i telefonię stacjonarną. Jak pokazują badania Gemiusa, Eurostatu i SMG/KRC, w latach 2002-2005
Polacy nie ufają biurom turystycznym ! Polacy nie ufają biurom turystycznym, a na wycieczki zagraniczne przeznaczają trzy razy mniej pieniędzy niż Węgrzy czy Estończycy i aż osiem razy mniej niż Niemcy
Serwisy warte odwiedzenia
Mapa strony
Biznes i ekonomia :: Hobby :: Internet :: Komputery :: Kultura :: Muzyka :: Motoryzacja :: Nauka i technika :: Rozrywka :: Sport :: Telekomunikacja :: Turystyka :: Zdrowie i uroda :: Inne :: Edukacja :: Spoleczeństwo :: AGD RTV :: Radio i telewizja :: Nieruchomości ::